Stávající zákazník

Mohu zaplatit na půl roku nebo rok dopředu? 
• Ano, můžete. Při platbě na 6 měsíců dopředu máte nárok na slevu 5% a při platbě na 12 měsíců dopředu máte nárok na slevu ve výši 10%.

Do kdy mám zaplatit měsíční platbu za internet? 
• Do 14.dne v daném měsíci. Faktura se vystavuje zpětně zpravidla vždy k poslednímu dni daného měsíce a je splatná 14 dní.

Co dělat když nemohu včas zaplatit? 
• Dejte nám vědět ještě před splatností, tedy včas, že máte takovýto problém a dohodneme se na posunutí splatnosti.

Proč musím platit pokutu za 2. upomínku? 
• Protože jste nezaplatili včas a nereagovali jste na první upomínku. I pokud Vám již přijde druhá upomínka, je stále možnost se dohodnout na náhradním termínu úhrady, bez pozastavení služeb.  V opačném případě (stav: dělám mrtvého brouka) Vám budou kvůli neuhrazeným fakturám pozastaveny služby s tím, že Vaše pohledávka může být předána k externímu vymáhání.

Nefunguje mi odesílání pošty, co dělám špatně? 
• Nastavte si smtp server pro odesílání na smtp.netjet.cz (port 25). Cizí SMTP servery nejsou v naší síti blokovány.

Nový zákazník

Mohu se připojit do vaší sítě sám? 
• Pokud již máte, nebo si pořídíte vlastní zařízení a jste technicky zdatný tak se tomu nebráníme (postup připojení a nejvhodnější vysílač pro Vaši lokalitu Vám sdělí náš technik).
• Tato varianta je bezplatná, nicméně nemůžeme garantovat kvalitu bezdrátového přenosu z našeho vysílače k Vám.

Jak probíhá zřízení internetu? 
• Nejdříve proběhne obhlídka technikem, která potvrdí dostupnost našich služeb v konkrétním místě, kde Vám vše vysvětlí a spočítá náklady na připojení.  Následně proběhne instalace u Vás doma a podpis smlouvy. Pak už jenom využíváte naše služby.